Jaar challenge | Parfum

Hi Beauty’s, van sommige dingen heb ik zรณ veel en dat is echt zonde. Ik blijf het ook maar kopen en kopen, maar gebruik je dan daadwerkelijk alles wel? Ik denk het niet! Daarom ga ik de volgende challenge met mijzelf aan.

Dit hele jaar mag ik geen parfum of body splashes meer kopen. Ik heb nu 39 flesjes parfum waarvan er nog 8 dicht zitten en ik heb 5 body splashes, dit is echt te veel gewoon.

Dit is een foto van alles wat ik nu heb, einde van het jaar zal ik ook een foto maken van wat er nog over is. Ik hoop dat er dan wel een aantal leeg zijn, ik ga er niet vanuit dat het er heel veel zullen zijn want je doet altijd erg lang met een flesje parfum. Ook heb ik een aantal grootte van 100 ml, die gaan al helemaal niet zo hard.

Sorry voor de rommelige foto, ik had alles op mijn bed gegooid. 

Dit zijn er niet eens zoveel, maar het hoort wel bij de parfums. 

Wat heb jij jezelf ‘verboden’ om te kopen?

Liefs, S.

11 gedachtes over “Jaar challenge | Parfum

  1. Pingback: Maand challenge | Parfum | everythinginlife

  2. Wat toevallig en grappig, dit heb ik dus vorig jaar gedaan. Mijn moeder en vriend vonden dat ik te veel parfum had (27 flesjes) ikzelf vond dit natuurlijk niet. Ik heb een jaar lang geen parfum gekocht (hele uitdaging believe me!) maar het is me gelukt. Toevallig vandaag zo’n 10 flesjes weg gegooid. Niet allemaal leeg maar na een enige tijd vergaan de geuren en ruiken ze niet meer als eerst. Ik ben blij dat het jaar voorbij is en vandaag weer mijn eerste flesje parfum open mocht maken. Heel veel succes ik weet hoe lastig deze verslaving is. Liefs, Laura.

    Like

    • Ah wat leuk dat iemand mij begrijpt! Heel veel mensen kijken me echt heel raar aan hierover haha.. Het word een hele challenge ben ik bang ja, er zijn zoveel heerlijke geuren hihi! Wat is nu je eerste gekochte of open gemaakte parfum?

      Liked by 1 persoon

      • Ja ik herken het, mijn moeder word elke keer weer kwaad als ik met een ici paris tasje aan kom zetten Haha. Daar heb ik toevallig net een blog over gemaakt, Jimmy Choo – Blossem, die had in gehad afgelopen vakantie van me vriend maar mocht hem pas vandaag open maken Hihi!

        Like

Geef een reactie

