Maand challenge | Parfum

Hoi! Voor in februari heb ik weer een challenge voor mezelf. Ik plaatste al eerder een artikeltje over dat ik geen parfum meer mag kopen, als je het nog niet hebt gelezen kun je dat hier doen. En daar gaat deze challenge ook een beetje over. Lees snel mee. 

Voor deze maand heb ik 6 parfums gepakt die ik mag gebruiken, ik mag geen andere erbij pakken. Er zitten er ook een paar bij die al redelijk oud zijn en dus op moeten.

wp-image-1538479936jpg.jpg

Ik heb gepakt:

  • Expecting to Fly – geen merk
  • Berlin – Mexx (niet meer verkrijgbaar helaas!)
  • Superstar – So…?
  • Loud – Tommy Hilfiger
  • Bodique Noir – Hunkemöller
  • Polka – Primark

Ik hoop er deze maand wel 2 op te maken, die van Mexx is bijna op en die van Hunkemöller en So…? zijn op de helft. Ik ben benieuwd!

Liefs, S.

Geef een reactie

