Een ongeluk zit in een klein hoekje

Afgelopen donderdag ging ik energiek vol naar mijn werk, wat ik dus totaal niet had verwacht want ik had een hele leuke avond daarvoor met een vriendin gehad. Gezellig wat gegeten en naar de ladies night van 50 tinten geweest. Ik was pas half 1 thuis die avond! Erg laat, maar het was het zeker waard. Absoluut niet verwacht dat mijn dag zo zou beginnen..

Ik was nog geen 5 min van huis, en ik nam de afslag om de snelweg op te gaan. Ik had al gezien dat het aardig druk was, uiteindelijk stond ik dus zelfs stil (en nog niet eens op de snelweg).  Toen hoorde ik ineens een hele harde klap en werd ik door mijn auto geshaked, en zo’n beetje gelijk daarna weer.
Ik weet niet meer precies wat er gebeurde, mijn wereld stortte in, ik zat in een soort van shock in mijn auto, het duurde niet erg lang voordat ik weer terug op aarde was en in mijn achteruitkijkspiegel keek en zag dat er dus twee auto’s bij mij achterop zijn geklapt. Ik zag dat hun al waren uitgestapt en ik stapte zelf ook uit. Ik stond te trillen als een rietje, dit had ik nog nooit meegemaakt!

Het eerste wat ik deed was mijn vriend opbellen, ik was aardig overstuur en ben me echt rot geschrokken. Op het eerste oog leek ik niet veel schade te hebben, thank god voor mijn trekhaak. De tweede auto had zowel van voor als van achter erge schade en de 3e alleen van voor maar dat zag er ook niet best uit.
Helaas bleek thuis dat ik veel meer schade had dan ik die ochtend zag, het was donker en wij hebben een zwarte auto dus dat zie je dan niet erg goed. Ook eenmaal bij de garage zeiden ze al gelijk dat er een schade expert bij moest komen (dat moet als de garage de schade al boven de 1000 euro schat). Ook werd me vertelt dat we waarschijnlijk veel interne en onder de auto schade hebben. De trekhaak heeft natuurlijk de twee klappen wel opgevangen, maar daardoor gebeurd er wel heel veel onder je auto en is er ook veel verschoven.. Mijn kofferbak kan bijvoorbeeld ook niet open, omdat de klep dan over mijn achterruit heen gaat en zo zijn er nog veel meer punten waar ik later achter kwam. Ik wil dus eigenlijk niet weten wat de garage nog allemaal tegen gaat komen..

Een ‘fijn’ punt is dan wel dat het niet mijn fout is, en dat dus alles gewoon netjes vergoed gaat worden. Maar ik zit wel mooi met de ellende! Natuurlijk doet niemand dit expres, maar het is wel vervelend.

Ook zit ik nu al sinds donderdag thuis, nadat de adrenaline een beetje uit mijn lichaam was kreeg ik toch klachten en ben ik naar de huisarts gegaan. En tot vandaag zijn deze klachten nog niet minder geworden helaas, het lijkt zelfs wel of het erger word. Helaas kan de huisarts hier ook niks aan doen. Toen ik vroeg hoelang deze klachten kunnen aanhouden kreeg ik het antwoord: ‘ik hoop voor jou maar een paar weken’, met andere woorden, dit kan dus nog erg lang duren.. Ik word er niet erg blij van, hele dagen bizar erge hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid, niet kunnen focussen en niet scherp zien. Mijn nek, rug en schouders doen ook pijn, ook heb ik last van mijn ribben. Niet erg fijn dus allemaal (en dat is zacht uitgedrukt).

Om heel eerlijk te zijn had ik niet verwacht dat ik er zelf nog zo’n last van zou krijgen, en ook had ik niet verwacht of gehoopt dat de schade erg zou zijn. Wat er nu precies gaat gebeuren met de auto is nog niet bekend, we moeten wachten tot de schade expert is langs geweest en dan weten we meer en kunnen wij actie gaan ondernemen.

Ik hoop niet nog eens een aanrijding mee te maken!

Liefs, S.

 

2 gedachtes over “Een ongeluk zit in een klein hoekje

  1. Pingback: Persoonlijke update | everythinginlife

Geef een reactie

