Baby Lips – Sweet Apple

Daar ben ik weer met een nieuw opengemaakte Baby Lips! Namelijk de Sweet Apple. Ik was zó benieuwd hoe deze zou ruiken en de kleur ervan. Hij is namelijk rood, en ik hoop dat hij een beetje hetzelfde is al de Cherry Me.

wp-image-1407132973jpg.jpg

Iedere keer maak ik weer een nieuwe Baby Lips open, maar net wat mijn stemming is en in welk smaakje ik zin heb. Ik was al lange tijd benieuwd naar de Sweet Apple dus die heb ik van de week eindelijk maar eens opengemaakt!

Toen ik hem openmaakte, zag ik gelijk dat de kleur rood intenser was als die bij Cherry Me. De geur is wel lekker en je ruikt er inderdaad zoete appeltjes in terug, maar niet heel overdreven.

wp-image-1565593925jpg.jpg

Hier zie je een swatch op mijn hand, best rood! Dit kun je dus makkelijk opdoen als je je lipstick bent vergeten. Of als je graag je lippen wilt verzorgen maar ook een kleurtje wilt.

Heb jij deze ook kunnen scoren en wat vind jij ervan?

Liefs, S.

 

Een gedachte over “Baby Lips – Sweet Apple

Geef een reactie

