Persoonlijke update

OMG, het is echt veel te lang geleden dat ik iets op mijn blog postte.. Maar er is zoveel gebeurd deze maand!! Zowel goede als minder leuke dingen.Laat ik even met mijn verjaardag beginnen, afgelopen zondag was ik jarig en het was erg gezellig! Overdag kwam er visite langs en ’s avonds ben ik uit eten geweest met mijn ouders en vriend bij de Griek, jummiee! Ik ben ook echt super verwend weer.

Begin vorige maand had ik een aanrijding, als je dat niet hebt meegekregen kun je dat hier teruglezen. Ik moet zeggen dat ik er nog steeds last van heb, de hoofdpijn, mijn god die gaat maar niet weg, en ik heb ook nog flinke last van mijn schouders en nek helaas! Maar goed, ik blijf positief. Vanaf volgende week ga ik het sporten weer proberen op te pakken. Hopelijk kan ik daar weer mee beginnen, want dat heb ik nu anderhalve maand al niet kunnen doen, de dokter had krachttraining zwaar afgeraden.

Ook heb ik vorige maand twee keer op de HAP (huisartsen post) gezeten met flinke hartklachten, wat dit veroorzaakte is nog een groot raadsel.. En of ik dit nog meer zal meemaken ook, ik hoop het echt niet! Ik heb wel een beetje doodsangsten uitgestaan.

Zal ik dan nu maar eens met goed nieuws komen?

Mijn vriend en ik gaan samenwonen!! Jeeeeej, eindelijk hebben wij een leuk huisje kunnen vinden! Dat is ook een van de grootste redenen waarom ik niets meer postte, er komt ineens zoveel op je af en je moet zoveel dingen regelen en doen. De afgelopen weekenden heb ik alleen maar besteed aan woonwinkels bezoeken! Gelukkig zijn wij al voor heel veel dingen geslaagd, en mag het van mij allemaal wel komen! We zijn super enthousiast en hebben er helemaal zin in!

Om heel eerlijk te zijn zal ik de komende maand denk ik ook niet heel veel posten, ik ga het wel proberen echt, maar het zal wel wat moeilijk worden. Want tja, je eigen huis, daar moet je toch een thuis van maken en daar gaat tijd inzitten!

 

Liefs, S.
XOXO

 

2 gedachtes over “Persoonlijke update

Geef een reactie

