Huis update

Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel zeg! Vandaag hebben wij precies 4 weekjes de sleutel en ik moet zeggen dat het toch allemaal best vlot gaat!We hebben het verven nu helemaal achter de rug, het ergste/meeste werk is dus nu gebeurd! Jeeeuj. We zijn nu bezig met de keuken, er ligt een nieuwe vloer in, de oven is ingebouwd, alleen de vaatwasser moet nog ingebouwd worden en vandaag komt er een nieuwe verwarming. De keuken zal denk ik eind deze week klaar zijn. En het word zó mooi, om verliefd op te worden.

Ook zijn vorige week de meubels voor in de woonkamer binnen gekomen, en wat zijn ze toch mooi. Ik vind het zelfs mooier staan dan ik me in mijn hoofd had voorgesteld. Ik kan niet wachten om straks alles te kunnen indelen en allemaal leuke accessoires neer te zetten.

Boven moet er nog een vloertje gelegd worden, we moeten nog een kledingkast gaan uitzoeken en verder alles verhuizen eigenlijk. Er hoeft dus niet heel veel geks meer te gebeuren. Oh en de bank komt ook deze maand, wanneer precies weet ik (nog) niet.

Ik denk dat wij eind deze maand echt zullen gaan verhuizen, I can’t wait!! Heb er zo’n zin in.

Hebben jullie nog tips?

 

Liefs, S.

Geef een reactie

