Mini Shoplog

Hi beauty’s! Ik heb eindelijk weer eens een shoplog voor jullie! Het zijn wel maar een paar producten, maar toch wil ik ze graag met jullie delen. Lees en kijk je gauw mee?

Afgelopen weekend ging ik met mijn vriend shoppen voor onze moeders, want zondag is het Moederdag! De cadeautjes die wij hebben gekocht kan ik helaas niet laten zien aan jullie, ze willen namelijk ook nog wel eens een kijkje nemen op mijn blog en het zou heeeel jammer zijn als ze dan al weten wat ze krijgen!

Natuurlijk moest ik gewoon eventjes het Kruidvat in, en daar scoorde ik een paar leuke items! Ik heb twee producten meegenomen uit de LE ‘We are..’ van Essence, van de LE ‘Little beauty angels’ en ‘Blossom dreams’ nam ik niets mee; die spraken mij niet aan.

Wat nam ik mee uit de LE?

Ik kon het niet laten om de Blush ‘we are… awesom’ mee te nemen, ik heb echt een zwak voor mooie blushes en vooral als er leuke vormpjes in staan.
Ook nam ik het luchtje ‘we are… lovely’ mee, het is een heerlijk zoet geurtje.

Nu zal jij denken, maar je zou toch geen luchtjes meer kopen?! Dat is inderdaad waar, en ik heb hem ook niet zelf gekocht. In eerste instantie wilde ik hem laten liggen, maar hij was zoo lekker en mijn vriend had hem dus gewoon stiekem voor mij mee genomen; hoe lief!

Ik heb kunnen weerstaan om geen lipsticks of lip potloden mee te nemen, ik draag voornamelijk alleen maar Mac, en het is dood zonde als het blijft liggen. Ook heb ik geen nagellakjes meegenomen; ik heb er gewoon té veel van en onderhand heb ik denk ik ook wel alle kleuren zo’n beetje.

Verder kocht ik van essence ook nog een brow kitje en een nieuw wenkbrauw kwastje.

Van Catrice nam ik de drie camouflage creams mee, ik ben er heel benieuwd naar!

Hebben jullie iets uit de LE’s meegenomen?

Ook kocht ik nog een kookboek, ik ben dol op kokkerellen! En nu wij bijna in ons huis gaan kan ik dat in het weekend lekker gaan doen, nu al zin in!

Ken of heb jij dit boek? Ik heb er al hele lekkere dingen in zien staan! 

Liefs, S.

Geef een reactie

